you ride, we ride, in my ride

Åh vad jag vill resa iväg nu. Ta mig vart du vill så fort du kan. Sitter och tittar på bilder från London och jag vill tillbaka ungefär såhääääääär mycket. Och bilderna från Berlin nedan får mig att längta dit. Det var bra där.
Jag vill till New York också. Därför har jag fått en något förrsenad, såkallad crush i Sex and the city. Jag må vara några år efter alla andra, men ååh, jag vill till New York. New York är säkert lika bra som London. Där ska jag göra saker utan att tänka. Bara leva. Göra precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.

Jävla Göteborg.

Men nästa år, då ska jag ut och se världen på riktigt. På obestämd tid. Då ska jag inte gå i skolan och bo här inte.

image193


Pussss!
Frida

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin blogg :)

2007-09-21 @ 22:31:21
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0