staying indoors

Nu har jag varit hemma hela dagen och gjort i princip ingenting. Lyssnat på Lekman och försökt plugga lite. Går väl sådär. Jag hittade en fin blogg här. Den är dock på franska, så jag förstår knappt ett ord. Mina franskakunskaper  innehåller enbart det jag fick lära mig själv under 2 år i högstadiet. Lite därför jag bytte till engelska. Tack Eva-Lena liksom. Men kul att se på bilder anyhow.
Förövrigt finns en av mina favvo höstkollektioner här, helt lagom.
Nu ska jag skriva ett litet skojigt referat. Hejsvej

Sarah


Kommentarer
Postat av: addlibb

sheetan pomfretan, jag förstod typ hela första inlägget!

2007-09-11 @ 18:15:16
Postat av: Sarah

Du kan få översätta åt mig varje gång jag vill läsa!

2007-09-11 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0