holding on forever, reaching for the love that seems so far

Idag har jag varit duktiga tjejen! Gick till stadsbiblioteket direkt efter skolan för att lämna tillbaka böcker, åkte hem och åt mellis (sjukt underskattat och sjukt gott, man borde äta mellis varje dag!), och gjorde naturkunskapsläxan som vi fick idag till nästa måndag! Första läxan. ah. Sen åkte jag en sväng med mamma till stallet och såg på lillasysters hoppträning.
Förövrigt är jag inne i ett Westlife-mood. Dom är så bra. eh. Nu ska jag gå och bestämma lite kläder för imorgon; skolfotografering.

image156

Hästen på bilden heter Lilla Gubben och är 1,83 i mankhöjd. Inte så litet alltså! Det är inte min syrras häst. Hon är liten.

Pussss /Sarah

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, du lämnade böckerna, TACK! jag blev nästan orolig.

2007-09-05 @ 12:59:05
Postat av: Kajsa

Oh jävlar i satan vilken jätte häst. Blir helt ridsugen när jag ser Lilla Gubben. hade häst själv innan. och jag är också ganska liten. Men Izabell var "bara" dryga 165 i mankhöjd.. :)

2007-09-06 @ 18:27:47
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0