glad gubbe

Idag har jag haft en kloj med hög midja. Och jag trivdes. Det mina vänner, det var otippat. Jag har sådana komplex över i princip allting, och att markera midjan har aldrig varit att tänka på. Grunden till det ligger  iatt jag är väldigt lång och har långa ben, vilket jag är sjukt obekväm med. Men så idag. Idag hade jag en svart kjol med hög midja, ett grått ribbat linne och en kofta. Koftan var visserligen av den längre modellen för att kompensera den höga midjan... Men ändå! Inte en enda gång villa jag gråta och önskade att jag låg hemma under täcket så att ingen såg mig. Jag är glad. 2004 kunde jag inte ens ha tajta byxor.


Fågel-Frida


Kommentarer
Postat av: Mamman

Duktig flicka, du é fin!
Puss

2007-09-04 @ 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0