fotboll

Tja. Jag jobbar på Ullevi, som godisförsäljare. Ja, jag går runt med korg och säljer godis. Ett ganska otacksamt jobb ibland, då man t.ex blir, som jag blev idag, slagen av arga män i batiktröjor. En annan liten händelse idag var att jag gick. På läktaren såklart. Hörde att någon ropade "blablala baby.." jag sålde en påse bilar till ett barn och vände mig om, såg några killar på 14-15 år som frågade vad bilarna kostade. 20 kr. Dyrt. Och sen: Var har du ölen då?
HA? hahaha
För det första: jag hatar att bli kallad baby, babe eller liknande. Det för tankarna genast till en viss gris. Hur charmigt är det?
För det andra: verkligen imponerande att se ut som 14 och fråga efter öl. Knappast att jag har öl i min lilla godiskorg, och det syns. Gå någon annanstans och ragga folk i er egen ålder och stil. eh.


(Nej, jag menar givetvis inte att håna er. Självklart inte.)


/Sarah


Kommentarer
Postat av: zulch

varför inte håna?
dom förtjänade det förmodligen

2007-10-14 @ 18:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0