don't give up

Nu: Sex and the city om en kvart. Jag skulle vilja se det, men borde egentligen sova. 
Jag tycker inte det är så coolt att sända det tjugo i tolv varje dag. Sluta upp med det tv3.

Imorgon: Ska ha naturkunskap tidigt på morgonen. Mitt skåp har blivit uppklippt och
alla saker är borta, så jag får se om jag hittar mina grejer. Jippie.

Helgen: Jag ska på mitt första släkt kalas. En dam utanför släkten fyller sextio eller
sextiofem och då blir det kalas.Jag ska träffa en herrans massa smålänningar jag knappt
hört talas om innan, så det kanske blir intressant. Förhoppningsvis blir det det. 
Jag har ett problem här med. Jag har ingenting jag vill ha på mig, jag vet inte vad jag
skulle vilja ha på mig och jag har inga pengar. Jag har bara korta klänningar och kjolar 
och funderar över om det är så lämpligt, trots heltäckande strumpbyxor. Kanske inte.
 
Bubblare på hittlistan: en sparkcykel och en golvlist.

Godnatt, Frida.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hon fyller 60 och kan väl nästan räknas till släkten, har ju levt ihop med morfar i typ 20 år.
Du kommer älska smålänningarna, jag lovar. Puss!

2007-09-20 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0