direktblogg från storstan

Hallo, jag befinner mig just nu i Skånes framsida - Svalöv. Stället på jorden. Här finns allt man behöver; 3 pizzerior och en ICA.
Igår var jag och min syster, som jag hälsar på såklart, i Malmö och såg mannen i mitt liv just nu, Jens Lekman. Han är bra. Han är fin. Han är bäst. Man kan säga att jag för tillfället har en stor crush på Jens. ååh. Jens.
Spelningen var bra, bortsett från aningens jobbiga 40 års krisande damer i publiken/på scenen. eh..
När jag kommer hem ska jag förgylla bloggen med ännu mer fina bilder!!
För övrigt fyller min pappa 40 om en vecka, vad köper man då?
Tur att jag har så lång tid att fundera.

Tjippp
Sarah

Kommentarer
Postat av: elisabeth

kanske du kan skriva ett poem till/för din pappa...?
hare kul, lisa

2007-09-24 @ 12:49:08
URL: http://elisabethen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0