är magen glad så är människan glad

Jag sitter som bäst och funderar ut vad jag ska ha för kläder på mig idag. Det går ganska bra faktiskt, mössa står högt upp på listan då jag verkligen inte orkar göra något åt mitt hår. Vädret är ju ganska för huvudbonad också så..det känns goodie. Frågan är om det är ok med mössa inne på Röhsska. Dit ska vi idag för min skoluppgift.

Igår kom jag hem från Frida och hittade en påse med Ahlgrens bilar på mitt rum. Woho, gott! Tänkte jag och panikåt alla gröna och vita bilar. Sen fick jag ett stort fall av illamående och magsmärtor. Somnade gott ca 04.30, drömde söta mardrömmar om pacman gubbar som jagade mig och vaknade klockan 11. Så länge har jag inte sovit på..några månader. Alltså, räknat in på morgonen. Inte i timmar.


För övrigt; är inte Hilary Duff en alldeles strålande människa? Jag gillar Hilary.

Nu ska jag klä på mig! Herrå
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0