sweeeet

Tjoho! Min syster är hemma i Göteborg hela lovet. Hon pluggar i Skåne nu och jag saknar henne hela tiden. När hon är hemma kan vi göra systerliga saker som att äta smågodis till frukost, låna varandras kläder som bara använts en gång och sno varandras oanvända hårspray! Ikväll ska jag ut med mina kompisar, Sandra med sina. Imorgon ska vi jobba, jag saknar Sandra varje gång jag jobbar. Konkurrensen av någon likställd. Man kan ju egentligen bara tävla mot sin syster.
Nu ska jag måla mina naglar med Sally Hansen. Sandra är inte hemma.

Sarah

image235
(TOALETTPOSEN I MALMÖ)

Kommentarer
Postat av: sandra

Sarah, du är bäst. Det här om något var en bra start på dagen!
Senare blir det tävling på Ullevi.

2007-10-28 @ 08:01:57
URL: http://tankekarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0