man får inte se för hög ut

Det gick dåligt med bloggandet i fredags. Och lördags. Och ja, igår med. Dålig start helt enkelt.

 

Helgen har känts väldigt händelselös i jämförelse med förra, då man bara var hemma för att sova lite. I lördags blev det lunch med Sarah på lejontrappan, sedan jobb. Chilenare alltså. Vad ser dem i en tjej med röd triumf glass tröja och en popcornlåda på magen? Jag undrar faktiskt. Inte så festligt.

 

Multimedia. Och projekt om skolans inriktningar. Jag tappar fantasin och lusten totalt. Noll grafiskt tänkande. Det är ju inte ens intressant. Vad som är intressant däremot är Stefan. Min lärare. Han ser ut som en bög i 40 årskris. För att vara mild. Sport t-shirt och tre storlekar förstor pullover. Han är en av de käckaste människorna jag har träffat. "Nämen! Haha, var du lite lite sen nu Frida? Men det gör ju ingenting. Solen lyser idag igen!" Mac är ju världens påhitt också. Det finns väl ingenting mer genialt? Haha.

 

Tillbaks till arbetet.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0