hola

Det finns få saker som är dåliga med våren, och en av de är något jag råkar ut för varje år. Eftersom jag blir ganska lycklig av att köpa skor så händer det rätt ofta, och eftersom jag då också vill använda alla skor så byter jag nästan varje dag. Detta är något min högra lilltå inte tycker är lika roligt, då den blir inflammerad av skoskav och att inte hinna vänja sig vid några skor. Att jag inte får ta några antiinflammatoriska tabletter utan bara mespanodil som knappt hjälper ledde till att jag i natt sovit väldigt lite.
Annars är jag rätt nöjd; idag har jag sökt två jobb, haft lite kvalitetstid med Frida och nu står det träning på schemat igen!
Au revoir
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0