himmel blå himmel blå

Typiskt att när man äntligen tar sig tid att blogga så ska hela alltet sega totalt. Den här helgen har jag varit fullt sysselsatt med jobb, magkatarr och skolarbete. Ni fattar att man har mycket att stå i eller.
Idag tog vi iallafall tag i det här med vår utstyrsel. Jag bifogar bloggens första outfit bilder!
Igår blev jag färdig med mitt miljöprojekt arbete och det kan nog varit det sämsta arbete jag någonsin gjort under min skolgång. Tyvärr. Inget att deppa över eftersom jag redan har ett nytt skolarbete; modet under 1800-1900 talen. Det kan ju blir ganska roligt.



         

Sarah har på sig:
Klänning, väskor och sjal - Second hand
Jacka, solglasögon och skor - H&M

Frida har på sig:
Jacka och väskor - Second hand
Skor - Yoko Yap
Solglasögon - H&M
Sjal - Lånad av Jenny


/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0