You are Supergirl


Supergirl
65%
Hulk
55%
Green Lantern
55%
Catwoman
55%
Superman
50%
Spider-Man
50%
Robin
50%
Iron Man
50%
Wonder Woman
40%
The Flash
40%
Batman
35%
Lean, muscular and feminine.
Honest and a defender of the innocent.
Click here to take the "Which Superhero are you?" quiz...


Kul att jag nästan blev hulken! Yes. Som vanligt på sommarlovet har jag blivit sjuk, idag hade jag en liten premiär promenad för första gången den här veckan. Jag gick till affären och köpte Veckorevyn. Sen vart jag snurrig.
Igår var Frida här med choklad och godis, eftersom det är viktigt att hålla sig kry och man håller sig friskare om man äter en chokladbit med minst 80% kakao om dagen!

/Super-Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0