koman

Halloj, vi lever. Vi gör faktiskt det! Just nu sitter Sarah och syr en regnjacka såhär inför arvika och äter bröd. Jag tänkte lägga upp lite bilder för att visa vad i har haft för ass den senaste tiden.

först och främst måste jag säga att vi har gått och blivit väldigt töntiga. seriöst töntiga. vi har töntiga kläder och beter oss oerhört töntigt många gånger. fast det är skoj, oftast. dessa bilder är ifrån berlin. det var grymt.
image136   image137

Och nu skulle jag fortsätta att visa bilder från oss om man säger så. Men då visar det sig att vi inte har gjort någonting. Jag har jobbat och sarah har varit sjuk. Vi har varit i köpenhamn igen också. Så puss på er alla stuvade svampar, vi har skoj ändå!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0