punk

Alltså, jag vill ju inte verka bitter eller så. Men alla har ju rätt att klaga. Och vissa mer än andra, kan ju jag tycka.
Det är bara så att allt är så mycket bättre i London.
Där hade jag aldrig behövt bli suckad åt av tanter som inte vet vilket håll de ska gå åt när jag försöker springa för att hinna med bussen. Jag hade aldrig behövt springa till bussen för att slippa vänta en halvtimme på nästa. Jag hade faktiskt inte ens gå in på H&M och riskera onödig tröstshopping för att inte behöva stå ute och frysa ihjäl. Jag hade inte behövt stressa och vara otrevlig mot personalen i kassan för att folk har så svårt att tänka. osv, osv.

Kyla och mörker är för mycket för Sverige va?

Det räcker som det är.

Jag fick iallafall köpt en tisha.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0