Måndagen är fin, som en C-vitamin

Idag var det "klubbkväll" på skolan, det var väl lite spexigt.
De fyllde hela aulan med rök. Det var nog mest det som var spexigt.
Annars erkännde vår lärare att hon inte hade någon simultanförmåga. 
Därav hade hon inga anteckningar från förra mötet och kom därför inte ihåg vad vi kommit fram till.

Surt sa räven om anteckningarna!

Jag framstod också som himla smart när jag myntade mitt favvo uttryck, "ett russin väger inget, men flera"
Synd att bara jag fattar det heliga i ett sånt uttryck.

Surt sa astrid om uttrycket!

Tack och Hej, Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Linda

skönt när man få en bra måndag, då kan man hoppas att hela veckan fortsätter så :)

2007-12-10 @ 18:43:53
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Astrid

Visst äre! och det ska jag allt se till att den blir, prima ballerina ska den bli!

2007-12-10 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0