Come on Eileen.

Då var det tisdag igen och vad kan vara bättre än att avsluta denna transportsträcka som kallas dag med lite prisutdelning?

Med tanke på att min dag varit ganska produktiv och samtidigt helt befriad från meningsfullt innehåll tänkte jag ge pris efter bästa förmåga.

Med följande motivering:
"Få lyckas tillföra så lite i dagens samhälle och samtidigt klamra sig fast vid epitetet 'vägledare'. Trots kritik från alla håll och kanter förmår dagens Per i hagen att vidhålla sitt klarsynta sätt och stilrena koncept. Grattis!"

Veckans vinnare alltså Arbetsförmedlingen kultur!


image288

Med detta tackar jag för en fantastisk tid här på redaktionen och vem vet, kanske möter vi våren ihop?
Jag återkommer med eventuella faktureringsunderlag och frågor angående milersättningen.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

/Chris de Kök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0