stranger

Idag har jag klippt luggen och blivit medlem på Modette. Det är rätt spännande, stildagbok och grejer. Och lite skojigare att posta sånt där istället för här..faktiskt.
Well. Min nyklippta lugg är bra och dålig. Dåligt = jag ser ut som typ 5. Ibland. Bra = omväxling förnöjer och jag kan ju iaf skratta åt mig själv för att jag ser skojig ut.

Idag åkte min familj till Haparanda och jag har huset för mig själv till onsdag, då jag och Sandra åker efter. Jag har fått många anvisningar om alla blommor som ska vattnas, dörrar som ska låsas, mat som ska ätas, hamstrar som ska matas osv osv..som om jag inte skulle klara mig själv den här gången?

Nej, nu ska jag surfa lite på Modette. Trevlig kväll.
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0