pluggie

Jag sitter på min IV 50p kurs nu. Datorkunskap fördjupning. Vi är sexton stycken som precis har skrivit ut en rapport på 10 sidor var helt i onödan. Vi har ju redan fått den vi behöver på datorn liksom, det finns ingenting vi kan använda den utskrivna till, men Marlis tyckte att det var skönt att ha någonting i handen. Förresten så känns det inte som att jag kommer att kunna fördjupa mig något vidare inom datorkunskap eftersom hon inte verkar kunna någonting själv. Men hon verkar ganska snäll. Och nu ska vi ha gympa, så att vi slipper musarm.

 

Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhnnejj ! har ni marlis, hon gillar INTE mig. men hon kanske har blivit snäll över sommaren, vem vet

2007-08-29 @ 17:33:07
Postat av: AStrid

var visst från mig

2007-08-29 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0