love.

Här sitter vi syr och stickar. Ända tills nålen gick sönder och Lukas tog en av platserna. Anyway, Sarah lägger upp en kjol och en tisha och syr in shorts och jeansjacka. Ni kan säkert få se allt någon gång. tillsammans. Jag stickar en mössa och jag vet inte hur det går eftersom jag stickade i trean senast och då gjorde tjockbettan allt åt en. Här är vi iallafall. Vi kan väl hoppas på att vi börjar aktivera oss här lite mer inom kort. Det hade ju varit skoj, med tanke på alla våra hundratals läsare som saknar oss. (!!)


image141


Kommentarer
Postat av: sandra

Bettan var en ..ehm intressant dam. Jag fick MVG så jag måste vara snäll.

2007-08-21 @ 13:20:59
URL: http://withoutparachute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0