kom in i mitt akvarium

Förövrigt, vart tog den här dagen vägen? Jag håller på och leker med akvarium på facebook. Det går sjukt segt. Känner för att sova, men har dessvärre druckit för mycket kaffe idag. Och så borde jag dusha, jag orkar inte hålla på att föna håret på morgonen. Det blir nog så att jag gör det imorgon ändå. Min hårspray är slut.

Nu har jag hållt på att skicka en fisk (tror jag) till Camilla på facebook i ungefär 5 minuter. Att det ska ta sån tid. Det är ju bara en akvariefisk. Den sidan är inte min vän idag. Jag får fiska en annan dag.

Tjipp. Sarah

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahahah, hon kommer att bli glad. det lovar jag iihö

2007-08-28 @ 21:07:49
Postat av: Camilla

Tack snälla Sarah för den fina fisken.

2007-08-29 @ 14:40:57
Postat av: Sarah

Så den funkade? Vad skoj! :)

2007-08-29 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0